Grąžinimai

Per kiek laiko prekė gali būti grąžinta?
Jei nusprendėte grąžinti įsigytą gaminį be jokios priežasties, galite tai padaryti per 14 dienų.
Prašome Pastaba , kad pirkėjo prašymas pakeisti ar grąžinti prekes yra tenkinamas, jei prekės nebuvo naudotos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad prekes pirko iš outlet.netmark.lt internetinės parduotuvės.

Ką daryti, jei manote, kad produktas yra prastos kokybės?
Jei manote, kad gavote nekokybišką gaminį, turite keletą galimybių:
• Jei įmanoma pašalinti prekės kokybės trūkumus, galite susisiekti su Pardavėju ir pašalinti prekės defektą.
• Jūsų pirkiniui gali būti taikoma nuolaida, atitinkanti dėl defektų prarastą vertę.
• Galite iškeisti prekę į identišką geros kokybės prekę, išskyrus atvejus, kai prekės defektai yra nedideli arba atsirado dėl jūsų kaltės.
• Galite grąžinti prekę ir, jei Pardavėjas nustato, kad grąžinama prekė turi reikšmingų defektų, atgaukite pinigus. Pinigų grąžinimo laikotarpis yra 14 kalendorinių dienų nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekės defektus.

Kur galiu grąžinti prekes?
Prekes galima grąžinti nurodytu adresu: 
Sandėlių g. 7, 72325 Tauragė, Lietuva.
Prašome Pastaba , kad prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

Svarbu: prieš grąžindami bet kokią (-as) prekę (-es), susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriaus atstovu šiuo adresu:
sigita@netmark.lt arba telefonu: +370 608 02939
Krepšelis